rhy.fi
Jäseneksi seuraan

Hei sinä uusi jäsen!

Haluatko mukaan toimintaamme? Voit jättää koejäsenhakemuksesi alla olevalla lomakkeella, tai Metsästäjäliiton virallisella lomakkeella seuran johtokunnalle. Se käsitellään seuraavassa hallituksen kokouksessa, ja pääsystä koejäseneksi ilmoitetaan sinulle. Koejäsenaika on korkeintaan kaksi vuotta, jonka jälkeen aktiivisuutta osoitettuasi seuran koejäsenen suorituskortilla, ja hakiessasi seuran varsinaista jäsenyyttä, sinut voidaan hyväksyä seuran varsinaiseksi jäseneksi. Joku sinulle tuttu seuran varsinainen jäsen toimii "tuutorinasi" koejäsenyyden ajan.

Voit lähettää jäsenhakemuksesi seuran sihteerille sähköpostiin tarja@vihreattassut.fi tai toimittaa jollekin johtokunnan jäsenistä toimitettavaksi eteenpäin seuraavaan johtokunnan kokoukseen.

Anomus metsästysseuran jäseneksi

TMS koejäsenen kortti

Tutustu rhy.fi
Tämä sivusto on osa rhy.fi -palvelua